"GigaFarm" המסוגלת להחליף 1% מיבוא המזון של איחוד האמירויות הערביות מיועדת לבנייה בעמק הפודטק של דובאי


A group of men sitting at a table  Description automatically generated

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, Dec. 07, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

בעמק הפודטק בדובאי נחתם הסכם ב-COP28 עם ReFarmTM להתחיל בבנייה של "GigaFarm" בשטח של 900,000 רגל רבוע. החווה החדשנית תהיה מסוגלת למחזר יותר מ-50,000 טון פסולת מזון ולגדל שני מיליארד צמחים בשנה.
ReFarmTM הוקמה באיחוד האמירויות על ידי SSK Enterprise ו-Christof Global Impact (CGI) כקבוצת חברות המתמקדות בפרויקטים עם מעגליות וטכנולוגיות נקיות. המותג בחר בטכנולוגיית חקלאות אנכית שפותחה על ידי ספקית התשתיות Intelligent Growth Solutions (IGS) ואמור להתחיל בבנייה באמצע 2024 בעמק הפודטק בדובאי, פיתוח אב שהושק על ידי שייח מוחמד בן ראשיד אל מכתום ומובל על ידי יזם הנדל"ן הגדול בדובאי, וואסל. ReFarmTM   שכרה את הבנק המוביל שלה כדי לארגן תמיכה ממימון היצוא הבריטי בתוך המחלקה לעסקים ומסחר של ממשלת בריטניה.
לראשונה בעולם, שש טכנולוגיות משלימות יאוחדו באתר עמק הפודטק של דובאי כחלק ממערכת מעגלית סגורה של פסולת לערך, ותקים מערכת אקולוגית עצמאית שנועדה למקסם את יעילות המשאבים ולמנוע כל פסולת להגיע להטמנה.
האתר, המסוגל לגדל יותר משלושה מיליון ק"ג תוצרת בשנה, יתמוך במהלך של איחוד האמירויות לקראת דה-קרבוניזציה של ייצור מזון, שיחליף 1% מיבוא התוצרת הטרייה במדינה. הבנייה אמורה להתחיל באמצע 2024, כאשר האתר צפוי להיות פעיל באופן מלא עד 2026.
ד"ר תאני בן אחמד אל זיודי (Dr Thani bin Ahmed Al Zeyoudi), שר המדינה לסחר חוץ של איחוד האמירויות, אמר: "אסטרטגיית הצמיחה הכלכלית של איחוד האמירויות הערביות שמה דגש חזק על גיוון וקיימות, הכולל פיתוח ידע ויכולות חדשות בתעשיות בעלות השפעה גבוהה.
"חשיבה מחדש על מערכות ייצור המזון שלנו נמצאת בעדיפות ברורה, וההחלטה של ReFarm להשיק מתקן בעמק הפודטק של דובאי היא צעד משמעותי קדימה לפיתוח מגזר חקלאי מתקדם טכנולוגית ודל פחמן".
אוליבר כריסטוף (Oliver Christof), מנכ"ל  Christof Global Impact(CGI), אמר: "מה שהושג במהלך 36 החודשים האחרונים באיחוד האמירויות משנה את כללי המשחק עבור תעשיית המזון בר הקיימא. גורם מפתח להצלחה הוא הלך הרוח הפתוח של הנהגת איחוד האמירויות הערביות והתמקדות חזקה במעגליות, שאפשרה לנו להפגיש בין קבוצות שונות, כולל מגוון רחב של בעלי עניין מקומיים".
למידע נוסף:

Press contact details:
Carla Furneaux
+447976226408
cfurneaux@webershandwick.com
Steven Flanagan
sflanagan@webershandwick.com
תמונה הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1662d97a-085e-4e52-a984-01f0cd8ce049